nedelja, 16. maj 2010

Jurski park - HDRi

No pa sem se po dolgem času spet spravil napisat en blog.

Ko sem urejal slike iz Volčjega potoka sem ugotovil, da je večina slik dinozavrov neuporabnih, saj je bilo praktično nemogoče slikati dinozavra brez miljona ljudi okoli njega...

Poleg tega je bilo še čudovito vreme brez oblačka, sonce je sekalo na ful, tako da je bilo na slikah ogromno senc...

In tako sem se iz "crap" fotk odloču, da prvič v življenju poskusim narediti HDRi fotke.


"Crap" fotke iz fotiča...


Beštija I, ki se je skrivala v senci pod drevesi...


Letozaver...


Beštija II...


Beštija III...

To je to... moj prvi poskus HDRi fotk.
Rezultati niso glih najbolj realistični, fotke so pa vseen 100% boljše od originalov.

1 komentarji:

Crt pravi ...

Tako je blo v tuš planetu

Objavite komentar