ponedeljek, 1. junij 2009

Makro kozmus

Po dolgem času sem našel pet minut za fotografiranje. Pred časom sem dobil rabljen objektiv Minolta AF 100-300 mm in sem se končno odločil, da bom preizkusil njegov DOF pri makro posnetkih. (ko sem ga dobil, sem sicer že probal, a pri 300mm je DOF cca. slab milimeter ali pa še manj).

Tako sem na svojo Sony-jevo A200 pripopal objektiv, na objektiv pa še predlečo RAYNOX DCR 250 (diopter +8) in veselo odšel na travnik za hišo raziskovat makro svetove.

Glede na to, da že pri standardnem objektivu 18-70 mm DOF ni najboljši, nisem imel upanja na kak velik uspeh... pa vendar, upanje umira zadnje. :D


No, najprej slikca objektiva in predleče.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Najprej sem naletel na oso, ki pa ni bila pripravljena dolgo pozirati :s
(100 mm; ročno ostrenje)

Nato sem srečal čebelo, ki je bila malo bolj potrpežljiva!

Pogled od zgoraj (100mm, ročno ostrenje)


Stranski profil (100mm, ročno ostrenje)


Pa še malce bližje (200mm, ročno ostrenje)


Pa še ena osa (200mm, ročno ostrenje)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Pajek (200mm, ročno ostrenje)


Pajek (100mm, ročno ostrenje)


Rdeče-črna pošast :D (100mm, ročno ostrenje)


Še iz druge strani (100mm, ročno ostrenje)


Navadna muha (100mm, ročno ostrenje)


Žužek na gozdni jagodi (100mm, ročno ostrenje)


Majhen pajek na ameriški borovnici (180mm, ročno ostrenje)

Žal me je že po 15 minutah pregnal močan veter in dež, tako da je to tudi vse :S.
Sem pa z rezultati zadovoljen, saj nisem pričakoval takega DOF-a, tako da bo ta objektiv verjetno še velikokrat romal z mano na travnik (vsaj dokler si ne kupim novega :D)


P.S. Vse slike so bile samo resajzane, nobena ni bila cropana.


Za konec pa še en mali avtoportret :D

Moja malenkost se shajna na kroglici od kemičnega kulija
(300mm, ročno ostrenje)

3 komentarji:

gregac pravi ...

uau, super slike, sploh nisem vedel da slikaš, enkrat boš posodil tole predlečo da jo malce testiram.

drugače pa zanimiva izbira fotoaparata :)

Metallc pravi ...

Mah ja... moj prvi DSLR. Sem pač kupu kar je blo tedaj najceneje :s.

Sej že razmišljam, da bi presedlu na Canona al pa nikona.

Če bi pa Raynoxa rad testiro, pa sam povej, pa se bom enkrat oglasu pr teb.

gregac pravi ...

super, ko boš imel čas javi pa gremo testirat :)

Objavite komentar